среда, 13 января 2016 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
Я взяла на озброєння те, що необхідно визначити переважаючий навчальний стиль.
Врахувати отримані відомості щодо особливостей навчання різних учнів у моєму класі,  допоможу навчатися учням з різними навчальними потребами.
З переважаючою візуальною, аудіальною, кінестетичною, а також здійснюю класифікацію  індивідуальних стилів навчання, які  ґрунтується на відмінностях у роботі півкуль мозку, класифікую за типами множинного інтелекту за Говардом Ґарднером модальністю здійснити розподіл

Комментариев нет:

Отправить комментарий